sâmbătă, 5 iulie 2008

Love is ...

"...not a reason to cry"

De multe ori ma intreb ce-i iubirea, cu ce se "mananca". Nu, pot spune cu mana pe suflet ca NU o inteleg, e complicata. Iubesti dar nu sincer. Iubesti dar nu din toata inima, iubesti dar fara compromisuri, iubesti DAR...
Daca iubesti cu adevarat, acel "dar" ar trebui sa dispara definitiv din mintea, sufletul tau. Pana la urma, noi, oamenii, nu iubim conditionat persoanele apropiate:parintii, copii, sotul/sotia, fratele etc. Ii iubim prin natura lor de a exista acolo, pretutindeni pentru tine. La bine si la greu. Cel putin asa ar fi normal sa fie. Asta e iubirea matura, dezvoltata in timp, prin fapte.
Dar cum e cea adolescentina? De la vechiile obiceiuri de a darui unei fete un buchet de trandafiri sangerii pana la un sarut timid si bujori in obraji... pana la o imbratisare tandra... Nu, iubirea tinerilor din zilele noastre nu mai suna de mult asa. Stiu, si eu o traiesc momentan. Sau cel putin cred. Ma chinui sa o recunosc, sa o accept, sa fac cunostinta cu ea. Nu am mai intalnit-o cu adevarat. Singuratatea in schimb da. Ma urmarea si urmareste pretutundeni. Iubirea nu te scapa de singuratate. E imposibil.
Uneori astept doar cuvinte dulci, simple cuvinte care sa-mi dea o siguranta puternica asupra noastra. Sunt o fiinta atat de sensibila din punctul asta de vedere, oare chiar nimeni nu o observa? chiar atat de greu e sa ghicesti de ce am nevoie? Nu vreau sa ma mai lupt cu mine, cu ceea ce cred ca am dar... imi dau seama ca m-am inselat. Nu vreau sa ma mai mint singura. Nu mai vreau sa fiu confuza... M-am saturat de toate starile astea tampite. Mi-a ajuns. De asta, m-am hotarat sa o accept si sa invat sa o apreciez, sa o ascult cum bate in locul acela mic si cald din pieptul meu... sa-i fac un loc si sa-i ofer atentie. Ei, iubirii. Una timida, calda, plina de sperante, iluzii infantile, vise... exact ca una adolescentina, libera in acelasi timp. Vreau doar sa pot si... sa nu-mi fie teama de a gresi sau de a fi dezamagita...
Vreau sa spun: "Te iubesc".

"It’s ok, don’t you cry
Finish line could be a new start
Let me see your beautiful smile
‘Cause love is not a reason to cry"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...

I'm losing my mind
I'm fallen behind.
I can't find my place.
I'm losing my faith.
I'm fallen from grace.
I'm over the place.