duminică, 25 ianuarie 2009

Memories...

04.03.08
Maine se anunta o zi cu precipitatii la mine.
Prevad ca: o sa ma trezesc foarte greu pt ca azi am sa ma culc tot pe la miezul noptii like the same...
Vremea de afara va fi la fel de aiurita adica ploua si e inorat, si putin frig ...
Macar daca nu m-ar influienta asta... as vrea eu
Dupa alea doua lucrari - din care cel mai groaza mi-e la franceza
mai am si intalnire cu ansamblul coral de pe liceu
Ce sa spun ce dornica sunt sa merg. Habar nu aveti voi.
Plus aceea ... ahhh sa-i spunem date?! nu nu nu nu!!!
Nu! Nu! refuz sa ma gadesc la asta.
Am hotarat ca doar daca vom fi amandoi liberi vom iesi.
In plus nu e nimic ce sa ma faca sa fug de el! Doar suntem prieteni!
Ne cunoastem de atata timp ... si ..
Plm. Stiu dar nu stiu. Vreau dar nu vreau. Pot dar nu pot.
CE E CU MINE?!
De ce tot timpul reactionez asa?! nu am de ce!
Devin agitata dintr-un nimic ...
Am sa ma comport normal si daca e asa cum cred eu si el vrea ceva mai mult
atunci ... atunci ce O_o?!
Sunt dispusa sa pierd un alt prieten? sunt?!
MDA.
Dupa cum spuneam ... maine voi avea o zi plina de precipitatii, vantul va fi puternic iar afara vor fii nori! *stupid smile*
La revedere.


05.03.08
Hello ;;]
Ziua de azi in cateva cuvinte: nu a fost asa rau precum imi imaginam ieri.
Simtul meu de anticipare a luat-o razna cred
A fost aiurea intr-adevar.
Vremea e de tot kkt-ul. Afara a plouat toata ziua.
Si acum mai ploua! e frig... * weather sucks*
Am iesit cu tipul de care vb ieri la suc. Pff nici nu m-am dat seama cum a trecut timpul.
Am inceput sa vorbim deste 1001 lucruri si ... deh` a fost chiar amuzant.
Cica diseara trebuie sa-l sun ca sa-mi explice o reclama de la hochland
Sunt curioasa cu ce-mi mai vine acum ...
Am participat si la intalnirea aia cu ansamblul coral. Bine ca nu ne-a tinut mult!

In schimb ... in 15 minute trebuie sa ajung pana la o prietena. Trebuie sa ne intalnim mai multi ca sa ne hotaram despre un program ...
Nu am nici cel mai mic chef sa ma misc de aici.
Dar nu am incotro. M-a amenintat si trebuie sa merg =)
Nu sunt nici macar imbracata ... Mai ca-mi vine sa merg in treningul asta de pe mine. Totusi stiu ca e cam frig de tricou
Si parul meu e ... in toate directiile. But Who care?!
Am plecat/fugit sa pun ceva pe mine.
Oricum intarzii... asta e clar. Mai am 10 minute

Ready set go is time to run :X:x:X


: ) Amintiri de anul trecut, amintiri ce le-am citit si reamintit si eu acum, dupa aproape 1 an de zile.. Amintiri ce-mi par ciudate acum, citite dupa atata timp.
Au fost scrise pe un forum, unde tineam un fel de jurnal la fel ca fiecare user de pe acolo. Era mai mult un fel de a-ti arhiva activitatiile de zi cu zi..
Ma intreb uneori ce ar spune un prieten/prietena/el ... daca mi-ar citi blogul. Spatiul meu intim, gandurile mele, temerile si bucuriile.. Nu stiu cum m-as simti..
Dar .. nevermind ! Ma duc sa-mi fac un dus apoi sa vizionez un film. Azi sunt menita plictiselei .. in timp ce altii se disteraza :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...

I'm losing my mind
I'm fallen behind.
I can't find my place.
I'm losing my faith.
I'm fallen from grace.
I'm over the place.