luni, 12 iulie 2010

Contra cronometru..

... din nou!
Azi avut o zi tare agitata.
A inceput in jurul orei 10 dimineata cand m-am imbracat rapid pentru ca apoi sa dau fugra la scoala sa-mi scot diplomele (6 la numarO_o) si apoi sa-mi fac dosarul pentru facultate.
Normaaal ca am lasat-o pe biata mama cu toate si eu am disparut din peisaj cu el :D
Am petrecut niste ore frumoase. Ne-am plimbat. Am mancat. Sunc&pizza. Bla bla..
Apoi am lenevit sub copleseala caniculei. Ah, il a.d.o.r!
Poate fi atat de dulce. De atent si iubitor incat.. nu-i poti rezista :)) (Nu ca as fi incercat!)
Spre seara m-am luptat cu Tara sa-i fac baie.. OMG! Cateaua asta cred ca are 50 de kg! Ma omoara.
Btw, sunt din nou, contra cronometru! Intr-o ora trebuie sa fiu in oras si nu sunt nici macar imbracata. O sa intarziiii si nu e de bine.

Ah si.. inca ceva: am redeschis blogul! Va fi o vara frumoasa iar evenimentele trebuie.. indosariate!! :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

...

I'm losing my mind
I'm fallen behind.
I can't find my place.
I'm losing my faith.
I'm fallen from grace.
I'm over the place.